Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zwiększenie kompetencji rejestratorek medycznych w zakresie organizacji pracy, profesjonalnych rozmów, obsługi pacjenta oraz budowania profesjonalnego wizerunku placówki medycznej. Na szkoleniu rejestratorki nauczą się jak krótko i jednocześnie skutecznie rozmawiać z pacjentami podczas prezentacji usług stomatologicznych, rozmowy o cenach, konsultacjach i wspieraniu pacjenta w wyborze lekarza.
Rejestratorka jest wizytówką i koordynatorką gabinetu. Sposób obsługi rejestracji ma często decydujące znaczenie jak placówkę będzie postrzegał pacjent (w szczególności pierwszorazowy). Obsługa na recepcji ma szczególne znacznie w przypadku pacjentów na droższe i kompleksowe usługi.
Grupa docelowa
Rejestratorki medyczne
Ramowy program usługi
1. Rola rejestratorek w skutecznym funkcjonowaniu gabinetu:
2. Prowadzenie skutecznych rozmów z pacjentem:
3. System ICARE w stomatologii:
4. Zachęcanie do wizyty u nowego (młodego, innego) lekarza:
5. Prowadzenie rozmów o cenach i usługach dostępnych w placówce:
6. Zapisywanie pacjentów na wizyty:
Ćwiczenia praktyczne na szkoleniu:
Efekty szkolenia
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:
Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:
Po szkoleniu Uczestnicy posiadają kompetencje:
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Formularz do zapisu na szkolenie: "Profesjonalna recepcja 1 – Organizacja pracy i budowanie wizerunku"
w dniu: 31 marca 2023 r.
Zobacz inne szkolenia
Termin: 28 marca 2023r.
Miejsce: Częstochowa
Cena: 4990 zł
Termin: 14 kwietnia 2023r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 2000 zł
Termin: 25 kwietnia 2023r.
Miejsce: Częstochowa
Cena: 4990 zł