Cel szkolenia
Celem szkolenia nabycie umiejętności realizacji procesu obsługi pacjentów na poziomie rozmów telefonicznych, obsługi bezpośredniej na recepcji oraz zapewnienia pacjentowi komfortu w trakcie wizyty stomatologicznej. Na szkoleniu uczestnik również rozwinie kompetencje społeczne oraz profesjonalną obsługę pacjenta w placówce stomatologicznej.
Grupa docelowa
Rejestratorki medyczne
Ramowy program usługi
1. Mój archetyp psychologiczny:
2. Prowadzenie rozmowy telefonicznej:
3. Prezentowanie usług gabinetu stomatologicznego:
4. Trudne sytuacje w placówkach medycznych:
5. Protokoły rozmów:
6. Rozmowa z różnymi typami pacjentów:
7. Techniki sprzedaży i negocjacji:
Efekty szkolenia
Po ukończeniu szkolenia Uczestnik posiada wiedzę z zakresu:
Po szkoleniu Uczestnik posiada umiejętności:
Po szkoleniu Uczestnicy posiadają kompetencje:
Prowadzący
Kamil Kuczewski
Trener i doradca, specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem oraz budowania modeli biznesowych w gabinecie stomatologicznym. Od 2009 r. prowadził szkolenia wewnętrzne, a od 2015 r. dla lekarzy dentystów. Gościł na szkoleniach m.in. dla OIL Warszawa, PTTS i Glaxo Smith Cline. Obecnie prowadzi webinary oraz wykłada przedmioty takie jak Tworzenia standardów obsługi pacjenta oraz Monitorowanie i rozwój standardów obsługi pacjenta na uczelni Collegium Civitas.
Jego artykuły można przeczytać w gazetach i portalach stomatologicznych takich jak Stomatologia, Dental Tribune, Medical Tribune, Infodent, Dental Radio, Stomatologia, Dentowizja i Dentonet.
W 2009 r rozpoczął pracę w firmie CSA, która zajmowała się pozyskiwaniem klientów – tam przez 4 lata rozwijał firmę, aż doszedł do poziomu dyrektora zarządzającego, który kierował grupą 70 pracowników firmy. Firma osiągnęła 2 miejsce w obsłudze klienta i sprzedaży w Polsce. W roku 2013 rozpoczął współpracę z placówkami stomatologicznymi. Prowadził rozwój gabinetów stomatologicznych w gabinetach typu ‘start up’ oraz jednostkach funkcjonujących na rynku od kilkunastu lat. W zakresie jego obowiązków była optymalizacja modeli biznesowych. W roku 2015 r. na bazie swoich dotychczasowych doświadczeń i szkoleń zaczął edukować właścicieli placówek stomatologicznych, menadżerów i lekarzy dentystów, rozpoczynając projekt DentalWay, który dynamicznie rozwija się, aż do dziś.
Formularz do zapisu na szkolenie: "Profesjonalna recepcja 2 – Profesjonalne prezentowanie usług"
w dniu: 14 kwietnia 2023 r.
Zobacz inne szkolenia
Termin: 28 marca 2023r.
Miejsce: Częstochowa
Cena: 4990 zł
Termin: 31 marca 2023r.
Miejsce: Warszawa
Cena: 1200 zł
Termin: 25 kwietnia 2023r.
Miejsce: Częstochowa
Cena: 4990 zł