Blog

Najnowszy artykuł:

  • Istnieją werbalne, a także niewerbalne komunikaty, które mają wpływ na wizerunek stomatologa, jego autorytet i wysokość cen pobieranych przez gabinet za leczenie. Dentyści, którzy dbają o wysoką wiarygodność mają największe powodzenie na rynku.

    Czytaj dalej

Nasze wszystkie artykuły:

  • W pierwszej części wywiadu z Kamilem Kuczewskim – wykładowcą, szkoleniowcem, doradcą i trenerem rozwoju praktyk stomatologicznych – rozmawialiśmy o tym, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole stomatologicznym, jak przekłada się ona na personel i pacjenta. Teraz pytamy, co może ją psuć i jak sobie radzić w takich sytuacjach.

    W pierwszej części wywiadu z Kamilem Kuczewskim – wykładowcą, szkoleniowcem, doradcą i trenerem rozwoju praktyk stomatologicznych – rozmawialiśmy o tym, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole stomatologicznym, jak przekłada się ona na personel i pacjenta. Teraz pytamy, co może ją psuć i jak sobie radzić w takich sytuacjach.

    Czytaj dalej
    Czytaj dalej
  • Do 12 tys. zł na każdą szkolącą się osobę można uzyskać, występując o dotację z UE. Trzeba to zrobić szybko, bo we wszystkich województwach pojawiły się właśnie harmonogramy naborów.

    Do 12 tys. zł na każdą szkolącą się osobę można uzyskać, występując o dotację z UE. Trzeba to zrobić szybko, bo we wszystkich województwach pojawiły się właśnie harmonogramy naborów.

    Czytaj dalej
    Czytaj dalej
  • Można wyróżnić trzy poziomy zaawansowania w codziennej pracy lekarzy dentystów: poziom 1 – stomatologia jednego zęba; poziom 2 – stomatologia 1 kwadrantu; poziom 3 – stomatologia kompleksowa – wylicza Kamil Kuczewski z DentalWay.

    Można wyróżnić trzy poziomy zaawansowania w codziennej pracy lekarzy dentystów: poziom 1 – stomatologia jednego zęba; poziom 2 – stomatologia 1 kwadrantu; poziom 3 – stomatologia kompleksowa – wylicza Kamil Kuczewski z DentalWay.

    Czytaj dalej
    Czytaj dalej
  • Sukces praktyki stomatologicznej uzależniony jest głównie od jakości leczenia. Zanim jednak lekarz dentysta podda się osądowi pacjentów, popełnić może zbyt wiele strategicznych błędów, aby taka ocena miała jakiekolwiek znaczenie dla losów jego lecznicy. Jakie to błędy? Mówi o nich Kamil Kuczewski, trener rozwoju placówek medycznych „Dental Way”.

    Sukces praktyki stomatologicznej uzależniony jest głównie od jakości leczenia. Zanim jednak lekarz dentysta podda się osądowi pacjentów, popełnić może zbyt wiele strategicznych błędów, aby taka ocena miała jakiekolwiek znaczenie dla losów jego lecznicy. Jakie to błędy? Mówi o nich Kamil Kuczewski, trener rozwoju placówek medycznych „Dental Way”.

    Czytaj dalej
    Czytaj dalej
  • Czytaj dalej
    Czytaj dalej
  • Pierwsza rozmowa z nowym pacjentem jest jak pierwsza randka – od jej powodzenia zależy to, czy dwójka ludzi zdecyduje się na drugie spotkanie. Druga wizyta z kolei jest miarą skuteczności – jeśli do niej dochodzi, to oznacza, że pacjent był na tyle usatysfakcjonowany, że postanowił wrócić.

    Pierwsza rozmowa z nowym pacjentem jest jak pierwsza randka – od jej powodzenia zależy to, czy dwójka ludzi zdecyduje się na drugie spotkanie. Druga wizyta z kolei jest miarą skuteczności – jeśli do niej dochodzi, to oznacza, że pacjent był na tyle usatysfakcjonowany, że postanowił wrócić.

    Czytaj dalej
    Czytaj dalej
  • 40 proc. mieszkańców USA przyznaje, że ma ograniczony dostęp do opieki stomatologicznej lub z niej nie korzysta z powodów finansowych. W Polsce, zdaniem GUS, jeszcze więcej, bo 48 proc. Sytuacja jest patowa.

    40 proc. mieszkańców USA przyznaje, że ma ograniczony dostęp do opieki stomatologicznej lub z niej nie korzysta z powodów finansowych. W Polsce, zdaniem GUS, jeszcze więcej, bo 48 proc. Sytuacja jest patowa.

    Czytaj dalej
    Czytaj dalej
  • Twój wizerunek jest jak sylwetka, którą można kształtować, rzeźbić, rozbudowywać i przede wszystkim poprawiać. Jak to jest, że niektóre placówki posiadają 20 tys. kart pacjentów, i jednocześnie nie mają pacjentów na implanty, estetykę czy bogatą protetykę mimo szczerych chęci?

    Twój wizerunek jest jak sylwetka, którą można kształtować, rzeźbić, rozbudowywać i przede wszystkim poprawiać. Jak to jest, że niektóre placówki posiadają 20 tys. kart pacjentów, i jednocześnie nie mają pacjentów na implanty, estetykę czy bogatą protetykę mimo szczerych chęci?

    Czytaj dalej
    Czytaj dalej
  • O tym, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole stomatologicznym, jak przekłada się ona na personel i pacjenta rozmawiamy z Kamilem Kuczewskim – wykładowcą, szkoleniowcem, doradcą i trenerem rozwoju praktyk stomatologicznych.

    O tym, jak ważna jest dobra atmosfera w zespole stomatologicznym, jak przekłada się ona na personel i pacjenta rozmawiamy z Kamilem Kuczewskim – wykładowcą, szkoleniowcem, doradcą i trenerem rozwoju praktyk stomatologicznych.

    Czytaj dalej
    Czytaj dalej